Wednesday, June 15, 2005

I'm done mowing! lol

Think it needed it?


BTW, here's my front door...

Any suggestions for a color to paint it?
It's a very faded green screen door with a cream colored inside door right now.
(Just think--once they're painted, the finished doors would no doubt appear HERE!...I can't help it!)

So, you want to see a longer view, huh? This is as good as my yard ever gets...lol...



Me waving "Hi!"
I told you I was statuesque...lol

2 comments:

  1. Whatever's growing around your front door you might wanna cut back some so you can SEE your front door. Then I think you should go with something fun like red. It's always good to let people know WHERE to enter.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:49 PM

    Hmmm. I like the idea of red. Would that signal something within folk's minds to tell them to stop? That would be rather sucky, come winter. I can see it now... All of your visitors will be lined up outside your door like little popscicles, with blue lips and wide, hypnotized eyes... Nah. Red or a brilliant ocean blue. That's my vote.

    ReplyDelete

You're leaving a comment! Good job!!